Developer si klade za cíl vrátit život do původních městských částí

Dlouhodobá situace na pražském trhu rezidenčních nemovitostí způsobila, že lidé v hlavním městě tráví velkou část svého volného času v dopravních prostředcích – ať už jízdou do práce, s dětmi do školy či převážením mezi různými koníčky. Z analýzy Institutu plánování a rozvoje hl. m. Prahy vyplývá, že ačkoli má Praha hustotu zalidnění pouhých 25 obyvatel na jeden hektar, čímž se stává pomyslnou vesnicí mezi evropskými metropolemi, většina obyvatel je koncentrovaná na periferiích s dojezdovou vzdáleností do centra minimálně půl hodiny. Navíc podíl lidí každodenně dojíždějících za prací z lokalit kompletně mimo metropoli tvořil v roce 2017 celých 20 %. Na zlepšení této situace nepracuje pouze město Praha, ale také přímo developeři, kteří své projekty staví v širším a lépe dostupném centru. Cíl vrátit život do původních městských částí má také právě vznikající projekt Rezidence Neklanka v Praze 5.
„Jedním z řešení aktuální situace na pražském rezidenčním trhu je zabydlování bývalých brownfieldů, které v širším centru města tvoří plochu o velikosti kolem 1 000 hektarů. Nicméně tyto oblasti často vyžadují rozsáhlou a časově náročnou sanaci, navíc jsou spíše vhodné pro rozsáhlé celky. My se zaměřujeme na opomenutá místa a zákoutí Prahy, kde se dá stavět bez zbytečných odkladů, přitom v lokalitách poblíž přírody a s kompletní občanskou vybaveností. S touto filozofií přistupujeme i k našemu projektu Rezidence Neklanka. Ta vyroste těsně u hranice lesa mezi původní vilovou zástavbou v Radlicích, pouhé čtyři minuty od Anděla s dalšími možnostmi nakupování, stravování a trávení volného času,“ říká Jiří Baloun, vedoucí prodeje a marketingu společnosti Geosan Development.
V blízkém okolí Rezidence Neklanka jsou dostupné hned tři mateřské školy a nechybí ani základní škola a gymnázium. Pár minut chůze od projektu se nachází sportovní areál s plaveckým bazénem, fitness centrem, tenisovými kurty a hřištěm pro florbal i futsal. Golfové hřiště v Motole či fotbalový klub Motorlet Praha jsou nedaleko. Cesta na tramvajovou zastávku Laurová zabere pouhé dvě minuty chůze, pro jízdu metrem lze využít stanice metra B Radlická či Anděl.
Zdroj: Geosan Development
Další zprávy a aktuality

Dynamicky se rozvíjející Holešovice obohatí multifunkční komplex

Projekt Zelená Libuš už má hrubou stavbu

Developerské projekty k prodeji - Byty v Karlíně rychle mizí: První fáze Rezidence Blízká je ze 70 % vyprodaná, startuje fáze druhá

Kolik letos stojí nová střecha? Zjistíte to během pár minut díky online kalkulaci

Jak připravit terasu na jarní a letní sezónu
