Tým designerů nabídl návštěvníkům italského veletrhu Furiosalone multimediální zážitek
Společnost GROHE, výrobce sanitárního vybavení, představila hostům showroomu GROHE v italském Miláně při příležitosti veletrhu Furiosalone expozici ATRIO Experience. Jedná se o monumentální černý prostor, který umožní návštěvníkům zcela se ponořit do multimediálního zážitku vyprávějícího abstraktní příběh nové kolekce ATRIO. Uvnitř tohoto prostoru mohou diváci vnímat řadu ATRIO všemi svými smysly, prostřednictvím videa doplněného o hudební podkres a speciální vodní instalaci.
„Představením této nové řady vstupuje společnost GROHE do nové éry designu, která zcela vybočuje z dosavadní trajektorie a vytváří něco skutečně nezapomenutelného – ikonu.“ říká Michael Seum, Vice President Design společnosti GROHE.
Design nové kolekce ATRIO je střízlivý a jednoduchý, jelikož celá baterie byla vytvořena z jediného geometrického tvaru – kruhu. Zpracování této nové řady vyžadovalo vyvážení tradičního německého smyslu pro řemeslo a technologického know-how.
„Konstrukční omezení plynoucí z designu nové řady ATRIO donutilo naše technické experty dosáhnout doposud nepoznané úrovně výrobního perfekcionismu. Design a technologické zpracování spolu v těchto bateriích souzní v dokonalé harmonii,“ dodává Michael Seum.
Zdroj: GROHE